dimecres, 8 de juliol del 2015

Cinquè dia de colònies!

Mooolt bon dia!

Què tal tot? Nosaltres estem gaudint dels dies que ens queden, i és que ens estan passant els dies volant! Sembla que fos ahir quan carregàvem una motxilla a l'esquena que en feia el doble de nosaltres, camí cap a la casa de colònies, i molts vèiem per primer cop les cares de gent amb qui ara som inseparables.

A les nenes i els nens de Colònies ens va visitar un senyor molt curiós: un caçador de dinosaures. Per si no ho sabíeu, en aquesta zona del Món Perdut se'n troben a cabassos, de dinosaures. El caçador ens va demanar ajuda per atrapar algunes espècies que fa temps que se li resisteixen, així que vam fer una gimcana per aconseguir els reclams dels diferents dinosaures de l'illa.

La Reina de l'Illa ens va explicar als més grans que el següent pas per una bona supervivència és la seguretat familiar, i ens va demanar si podíem completar un arbre genealògic que havia perdut les fotografies, així que vam jugar tots a un gran paintball, on vam acabar de pintura fins a les orelles. A més, ens vam embrutar de cap a peus a la "gimcana guarra" per acabar d'aconseguir el nostre propòsit. Després d'això, vam anar tots de cap a la dutxa!

A l'hora de dinar ens vam cruspir un bon plat de fideuà i calamars, tot molt bo!

Els més petits vam fer una activitat ben diferent de les típiques manualitats, tot i que alhora força semblant: per grups vam cuinar les nostres pròpies pizzes, que ens vam menjar per sopar! La rebuda d'aquesta activitat va ser immillorable i tots vam quedar molt satisfets del resultat, així que ja ho sabeu, a casa ja ens podeu deixar cuinar que ja som tots uns xefs de primera!

Al quadern de bitàcola dels de Colònies After vam tractar les diferents activitats que havíem fet i quines impressions ens creaven.

Per sopar ens van posar al davant un plat de patates i pèsols, seguit d'unes delicioses croquetes amb amanida, a més d'un tall de la pizza que havíem fet els de Colònies.

A la nit els petits ens vam quedar dins i vam muntar uns divertits jocs de mímica per endevinar diferents pelis, sèries o personatges sense dir una paraula.

La nit dels més grans tampoc va ser molt moguda, però és cert que va ser força inusual: ens vam estirar tots a la fresca i vam mirar una pel·lícula, La isla de Nim. Va ser un plaer poder gaudir d'una bona pel·lícula, molt relacionada amb el tema de les nostres colònies, aprofitant el bo que fa a la nit.

A més, les nits són cada cop més tranquil·les pel que fa a la gresca a les habitacions a l'hora de dormir, res a veure amb la primera nit... anem aprenent que per tenir forces per superar cada dia hem d'anar ben dormits!